| Walka wszystkie na wszystkie | |
|
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
Filipos44
Liczba postów : 383 Join date : 05/01/2014
Karta Postaci Profesja Główna: Trener Starter: Skiddo
| Temat: Re: Walka wszystkie na wszystkie Sob 22 Lut 2014, 18:28 | |
| Togepi bez problemowo zaatakował Ponytę, co mocno go zabolało. Użył zaraz po tym słodkiego pocałunku, ale konik przeskoczył atak, już miał zaatakować, ale wróżek użył metronomu i wylosował trzęsienie ziemi! To oznaczało koniec dla ognistego rumaka.
Joker: Amaura 0% = niezdolny do walki Gligar 0% = niezdolny do walki Ponyta 0% = niezdolny do walki Buizel 70% + obniżona celność (1), podwyższony atak (1)
Aquarius: Pidgey 70% + 2 lvl Togepi 24% + zatrucie, 1pkt szczęścia, 1,9lvl Butterfree 0% = niezdolny do walki Celffa 58% + paraliż
Kolejka: Aquarius, Joker, Ja | |
|
| |
Vaphel Admin
Liczba postów : 3197 Join date : 16/07/2013 Age : 32 Skąd : Mazovian
Karta Postaci Profesja Główna: Starter:
| Temat: Re: Walka wszystkie na wszystkie Sob 22 Lut 2014, 19:32 | |
| - Ostateczny pojedynek. Togepi gdy tylko przeciwnik się pojawi użyj Słodkiego pocałunku. Zaraz po tym ataku kilka Metronomów. Gdyby przeciwnik zaatakowal wodnym atakiem skontruj Podmuchem ognia by wytworzyć zasłonę z mgly po czym atakuj Psychokinezą rzucając przeciwnikiem na kamienie. | |
|
| |
Joker
Liczba postów : 2570 Join date : 23/11/2013 Skąd : Kanto || Przebywa w Oblivii
Karta Postaci Profesja Główna: Trener Starter: Poliwag
| Temat: Re: Walka wszystkie na wszystkie Pią 28 Lut 2014, 16:51 | |
| - Buizel na samym początku zaatakuj przeciwnika ciosem dźwiękowym po czym zamiecią, skocz do góry i zaatakuj następną zamiecią zamiecią! Następnie postaraj się ciosem dźwiękowym zrobić dziurę i sprawić taka aby Togepi tam spadł! Uważaj by nie dostać żadnym atakiem przeciwnika! Dasz radę Buizel! Pokonaj przynajmniej tego przeciwnika! - Wydałem następne komendy. | |
|
| |
Filipos44
Liczba postów : 383 Join date : 05/01/2014
Karta Postaci Profesja Główna: Trener Starter: Skiddo
| Temat: Re: Walka wszystkie na wszystkie Czw 06 Mar 2014, 21:00 | |
| A więc, Buizel pojawił się na arenie i uniknął słodkiego pocałunku, Togepi użył metronomu i wylosował... taniec deszczu, niestety pomógł w ten sposób bardziej rywalowi niż sobie, umiejętność Buizela zrobiła swoje, przez co ten bez trudu uniknął absorbcji, zamieci, trującego żądła i szybkiego ataku. Owe ruchy wylosował Togepi przy kolejnych metronomach. Tak czy inaczej wróżek był już nieco zmęczony, a wydra właśnie teraz ruszyła do ataku, udało się wszystko, za wyjątkiem zrobienia dziury w arenie. Tak czy też inaczej, Buizel pokonał Togepi...
Pogoda: pada!
*****************
Joker: Amaura 0% = niezdolny do walki Gligar 0% = niezdolny do walki Ponyta 0% = niezdolny do walki Buizel 70% + obniżona celność (1), podwyższony atak (1), podwyższona prędkość (2)
Aquarius: Pidgey 70% Togepi 0% = niezdolny do walki Butterfree 0% = niezdolny do walki Celffa 58% + paraliż
Kolejka: Joker, Aquarius, Ja | |
|
| |
Joker
Liczba postów : 2570 Join date : 23/11/2013 Skąd : Kanto || Przebywa w Oblivii
Karta Postaci Profesja Główna: Trener Starter: Poliwag
| Temat: Re: Walka wszystkie na wszystkie Sob 08 Mar 2014, 14:17 | |
| - Buizel świetnie! - Krzyczę. Mamy szanse na wygraną, ale przeciwnik też. Mi i Buizelowi pomaga deszcz jednak zdolność Buizela w końcu się przydała. - Buizel! - Zaczynam. - Kiedy tylko Cleffa się pojawi zamróź ją zamiecią! Jeśli Ci się to nie uda zaatakuj falą, ciosem dźwiękowym, ale przed ciosem dźwiękowym szybki wark! Pamiętaj o licznych unikach i tym by nie dać użyć jej piosenki! Jeśli będzie miała takie polecenie natychmiast zaatakuj ją zamiecią lub falą! Jeśli zaatakuje promieniem sygnałowym stwórz falę, serfuj na niej i w razie czego podskocz, zrób unik lub zaatakuj przeciwnika! - Wydałem komendy. Walka zapowiada się ciekawie.
__________________________ Ile Buizel lvl dostał? | |
|
| |
Vaphel Admin
Liczba postów : 3197 Join date : 16/07/2013 Age : 32 Skąd : Mazovian
Karta Postaci Profesja Główna: Starter:
| Temat: Re: Walka wszystkie na wszystkie Sob 08 Mar 2014, 20:57 | |
| Skoro przeciwnik nastawił się na Cleffę to ja wybiorę Pidgeya by nie zaatakował - Pidgey, na początek wznieś się w powietrze i zaatakuj Podmuchem wiatru. Tak ze cztery razy. Następnie szybując za swoim ostatnim powiewem zaatakuj Pchnięciem. Potem szybki wzlot w powietrze i atakując od tyłu wleć pomiędzy nogi przeciwika używając Pchnięcia tak by przeciwnik się przewrócił. Następnie zawiśnij nad nim i atakuj do znudzenia Podmuchem wiatru. | |
|
| |
Makrosek
Liczba postów : 713 Join date : 26/02/2014
| Temat: Re: Walka wszystkie na wszystkie Sro 12 Mar 2014, 12:06 | |
| ~Buizel +0,8lvl~ Buizel nie zaatakował przeciwnika, miał atakować cleffe. Pidgey raz uderzył go podmuchem wiatru, jednak następny atak nie powiódł się. Latającemu stworkowi zamokły skrzydła przez co ledwo trzymał się w powietrzu. Pogoda: pada! Joker: Amaura 0% = niezdolny do walki Gligar 0% = niezdolny do walki Ponyta 0% = niezdolny do walki Buizel 60% + obniżona celność (1), podwyższony atak (1), podwyższona prędkość (2)
Aquarius: Pidgey 70% Togepi 0% = niezdolny do walki Butterfree 0% = niezdolny do walki Celffa 58% + paraliż Kolejka: Aqua,Joker, ja
Ostatnio zmieniony przez Makrosek dnia Sro 12 Mar 2014, 12:16, w całości zmieniany 1 raz | |
|
| |
Vaphel Admin
Liczba postów : 3197 Join date : 16/07/2013 Age : 32 Skąd : Mazovian
Karta Postaci Profesja Główna: Starter:
| Temat: Re: Walka wszystkie na wszystkie Sro 12 Mar 2014, 12:14 | |
| - Pidgey, na początek wznieś się w powietrze i zaatakuj Podmuchem wiatru. Tak ze cztery razy. Następnie szybując za swoim ostatnim powiewem zaatakuj Pchnięciem. Potem szybki wzlot w powietrze i atakując od tyłu wleć pomiędzy nogi przeciwika używając Pchnięcia tak by przeciwnik się przewrócił. Następnie zawiśnij nad nim i atakuj do znudzenia Podmuchem wiatru. | |
|
| |
Joker
Liczba postów : 2570 Join date : 23/11/2013 Skąd : Kanto || Przebywa w Oblivii
Karta Postaci Profesja Główna: Trener Starter: Poliwag
| Temat: Re: Walka wszystkie na wszystkie Sro 12 Mar 2014, 17:30 | |
| - Buizel kiedy będzie wznosił się w powietrze walnij go w tyłek wodną bronią, a następnie falą! Kiedy będzie atakował pchnięciem prześlizgnij się po piasku i zrób tak, żeby przeciwnik walnął dziobem w piach. Kiedy będzie próbował wleciec między twoje nogi odwróć się bardzo szybko do przeciwnika i zamróź go zamiecią! Następnie rób uniki, atakuj różnymi atakami.- Powiedziałem do mojego pokemona | |
|
| |
Makrosek
Liczba postów : 713 Join date : 26/02/2014
| Temat: Re: Walka wszystkie na wszystkie Sro 12 Mar 2014, 19:09 | |
| Pidgey miał problemy z wzleceniem w górę przez to iż jego skrzydła były mokre. Dostał w zadek wodną bronią, dało mu to przyśpieszenie i uniknął fali. Podmuchu wiatru nie mógł użyć, gdyż próba tego ataku zakończyłaby się upadkiem. Joker: Amaura 0% = niezdolny do walki Gligar 0% = niezdolny do walki Ponyta 0% = niezdolny do walki Buizel 60% + obniżona celność (1), podwyższony atak (1), podwyższona prędkość (2)
Aquarius: Pidgey 60% Togepi 0% = niezdolny do walki Butterfree 0% = niezdolny do walki Celffa 58% + paraliż Kolejka: Joker,Aqua, ja | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Walka wszystkie na wszystkie | |
| |
|
| |
| Walka wszystkie na wszystkie | |
|