IndeksFAQSzukajGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Czatowe historie

Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Vaphel
Admin
avatar

Liczba postów : 3173
Join date : 16/07/2013
Age : 26
Skąd : Mazovian

Karta Postaci
Profesja Główna:
Starter:

PisanieTemat: Re: Czatowe historie   Pią 28 Paź 2016, 21:35

[21:34:34] @ Vaphel : gratulacje Joker
[21:34:41] @ Vaphel : masz najbrzydszego poka xD
[21:34:55] Joker : no XDDD
[21:35:00] Zeromus : pasuje do trenera

_________________________________
Powrót do góry Go down
http://pokenova.forumpl.net/t94-fernando-de-la-rosa
Joker

avatar

Liczba postów : 2570
Join date : 23/11/2013
Skąd : Kanto || Przebywa w Oblivii

Karta Postaci
Profesja Główna: Trener
Starter: Poliwag

PisanieTemat: Re: Czatowe historie   Pią 28 Paź 2016, 21:37

post pod postem!!

_________________________________
Powrót do góry Go down
Vaphel
Admin
avatar

Liczba postów : 3173
Join date : 16/07/2013
Age : 26
Skąd : Mazovian

Karta Postaci
Profesja Główna:
Starter:

PisanieTemat: Re: Czatowe historie   Pią 28 Paź 2016, 21:46

Tutaj nie obowiązuje ta zasada.
A tak w ogóle to post nie na temat!

_________________________________
Powrót do góry Go down
http://pokenova.forumpl.net/t94-fernando-de-la-rosa
Joker

avatar

Liczba postów : 2570
Join date : 23/11/2013
Skąd : Kanto || Przebywa w Oblivii

Karta Postaci
Profesja Główna: Trener
Starter: Poliwag

PisanieTemat: Re: Czatowe historie   Pią 28 Paź 2016, 23:31

[21:27:51] @ Vaphel : chcesz ocyganić resztę z nagród? xD

_________________________________
Powrót do góry Go down
Joker

avatar

Liczba postów : 2570
Join date : 23/11/2013
Skąd : Kanto || Przebywa w Oblivii

Karta Postaci
Profesja Główna: Trener
Starter: Poliwag

PisanieTemat: Re: Czatowe historie   Sob 29 Paź 2016, 17:50

[15:41:41] @ Vaphel : uważasz, zę ta szmata to ubranie? xD
[15:43:02] @ Vaphel : teoretycznie to biżuteria

_________________________________
Powrót do góry Go down
Zeromus

avatar

Liczba postów : 606
Join date : 14/09/2016
Age : 23
Skąd : Ostrowiec Świętokrzyski

Karta Postaci
Profesja Główna:
Starter:

PisanieTemat: Re: Czatowe historie   Czw 24 Lis 2016, 21:31

LubiePlacki : ale ze ich spotykasz
[21:18:38] LubiePlacki : bliźniaczy synowie Flannery
[21:18:41] Zeromus : XDDD Nie.. dzięki
[21:19:05] Zeromus : Chociaż.. można ich złapać ?
[21:19:45] LubiePlacki : dobre pytanie....
[21:20:08] LubiePlacki : czy hybrydy ludzi i Pokemonów da się złapać?
[21:20:17] LubiePlacki : czy jest jakiś sens istnienia Pokemonów?
[21:20:45] Zeromus : XDD
[21:21:03] LubiePlacki : dlaczego Oran jagody są niebieskie?
[21:21:11] LubiePlacki : tak dużo pytań, tak mało odpowiedzi
[21:21:45] Joker joined the chat on Czw Lis 24, 2016 9:21 pm
[21:21:51] Joker : dzień dobry krawce
[21:21:57] @ Vaphel : Silvally
[21:22:00] LubiePlacki : ty mi tu "xDD" piszesz a tu poważne pytania filozowiczne
[21:22:07] LubiePlacki : witam fosfor
[21:22:54] @ Vaphel : Dobry
[21:23:40] Zeromus : Czemu Lucario mnie rucha ? A no tak.. tylko jeden na ośmiu Lucario to samica.. Ale przynajmniej mógł zrobić to z samcem swojego gatunku
[21:24:06] LubiePlacki : Dlaczego Ash rośnie do tyłu?
[21:24:18] Zeromus : Chyba, że jeszcze jego kumpel przyjdzie na trójkącik XDD
[21:24:24] Zeromus : XDD
[21:24:31] @ Vaphel : Creapy
[21:24:36] LubiePlacki : Dlaczego Jessie i James mają łączne IQ ameby?
[21:24:40] Zeromus : Bo Ash to ojciec Ibisza XD
[21:24:54] LubiePlacki : dlaczego Giovanni zostawił mamę Asha?
[21:25:05] @ Vaphel : Zeromus co teraz?
[21:25:09] Zeromus : Ale co Creapy ? Trójkącik z dwoma Lucario ? To pewnie by było przyjemne
[21:25:13] LubiePlacki : jak się nazywała Mama Muminka zanim była mamą Muminka?
[21:25:26] Zeromus : Hmm.. Pani Muminkowa
[21:25:26] LubiePlacki : Czy Harambe musiał umrzeć?
[21:25:35] Zeromus : Oczywiście
[21:26:00] Zeromus : To w końcu tylko Goryl
[21:26:21] LubiePlacki : Czy Rick z Gwiazd Lombardu kiedykolwiek podał uczciwą cenę?
[21:26:31] LubiePlacki : Czy Wujek Ben sfingował swoją śmierć i założył firmę z fasolkami?
[21:26:33] LubiePlacki : Muminkowa Dziewica
[21:26:58] LubiePlacki : Dlaczego Batman został Batmanem a nie na przykład Goatmanem?
[21:27:11] LubiePlacki : z/w na chwilę
[21:27:44] Zeromus : Czy matka Petera Quilla AKA Starlorda tak na prawdę nie zginęła ?
[21:28:09] Joker : a kiedy umarl Harambe?
[21:28:16] Zeromus : Vaphel.. Ale nie odpowiedziałeś na pytanie, co by było Creapy XDD
[21:28:24] @ Vaphel : Dodajcie to do czatowych historii

_________________________________
Karta Postaci | Box | Konto
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Czatowe historie   

Powrót do góry Go down
 
Czatowe historie
Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Astrid Westerberg

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
PokeNova :: Offtopic :: Życie graczy :: Luźne rozmowy-
Skocz do: